PAMETNE GLAVE IZ DRAŠKOVCA

POBJEDA NA NAGRADNOM KVIZU HRVATSKOG KATOLIČKOG RADIJA

 Ekipa učenika šestog razreda Osnovne škole Draškovec, uz mentorstvo vjeroučiteljice Zvjezdane Frančić, osvojila je prvo mjesto na nagradnom kvizu Hrvatskog katoličkog radija pod nazivom „Pametna pitanja za pametne glave“.

 

 Finale natjecanja održalo se u srijedu, 11. lipnja 2014. godine u poznatom zagrebačkom studiju s kojeg se svakodnevno emitira program HKR-a na 103,5 MHz. Pobjedničku ekipu činili su Noa Vadas, Lara Kemec, Andreja Matjačić i Luka Orehovec, a finalni protivnici bili su učenici Osnovne škole Mate Lovraka iz Zagreba.

Odmjeravalo se znanje u vjeronauku i općoj kulturi, a predstavnici Osnovne škole Draškovec uvjerljivo su pobijedili suparničku ekipu tijekom napetog i pravednog natjecanja. Krajnji je to rezultat cjelogodišnjeg pripremanja i pobjeda koje su marljivi učenici nizali jednu za drugom.

 

 Finalisti su prije samog natjecanja međusobno razmijenili darove i obišli radijski studio uz pratnju voditelja Domagoja Pejića, Snježane Kirinić Grubić te ravnatelja radija - Zvonimira Ancića. Svi prisutni okusili su međimurske slatke i slane specijalitete koje je naša ekipa donijela u Zagreb, a nije izostalo ni uzvratno druženje u zagrebačkom restoranu.

 Ovo je još jedan u nizu uspjeha Osnovne škole Draškovec koji je „zasladio“ kraj nastavne godine te školi donio nove zlatne medalje i pobjednički pehar.

Glas Koncila br.  25./22.06.2014. „Pametne glave“iz Draškovca

— U finalu nagradne igre za djecu »Pametna pitanja za pametne gla­ve« održanom 11. lipnja u studiju Hrvatskoga katoličkoga radija Osnovna škola Draškovec iz Draš­kovca - »Svijećice« pobijedila je Osnovnu školu Mate Lovraka iz Zagreba - »Kruščiće«.

»Pametna pitanja za pametne glave« zabavna je i edukativna emi­sija namijenjena osnovcima. U njoj su se tijekom ove školske godine telefonom natjecale 22 ekipe, s po tri učenika predstavnika šestih ra­zreda osnovnih škola iz mnogih hrvatskih krajeva te iz Travnika. Ekipe su pokazivale znanje, snala­žljivost, brzinu i poznavanje proži­manja gradiva vjeronauka, povije­sti, književnosti i geografije, a bilo je čak i matematičkih zadataka.